۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

امام جمعه کاشان:

هوشمندسازی باید در ادارت و دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود

 هوشمندسازی باید در ادارت و دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: به منظور رفاه بیشتر مردم، هوشمندسازی باید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کشور هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: دشمنان در طول بیش از یک هزار و ۴۰۰ سال گذشته به هر نحوی خواستند چراغ این عزاداری‌ها را خاموش کنند ولی به لطف خداوند در تمام دسیسه‌های خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه شور حسینی عزاداران باید همراه با شعور حسینی باشد، ابراز داشت: ذکر یاد و نام آقا اباعبدالله باید در در روزها و شب‌های سال همراه با ما باشد که این راه سعادت است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه عزاداری برای آقا اباعبدالله الحسین (ع) یک توفیق الهی است، تصریح کرد: اثرات این عزاداری‌ها در طول سال همراه با فرد است و باعث برکت در زندگی او می‌شود.

وی با اشاره به اجلاس ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: سخنان ایشان سرشار از درس و پندهای مشفقانه بود که باید مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه با برخی از وزرا خاطرنشان کرد: یکی از این افراد وزیر اطلاعات بود که جناب وزیر در بخشی از سخنان خود از فعالیت ۸۷ سرویس علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به رصد اقتصادی کشور بنا به گفته مسئولان مربوطه خاطرنشان کرد: هر چند در سطح جهان با یک تورم مشهود روبرو هستیم رشد اقتصادی کشور از چهار دهم به چهار درصد رسیده است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با بیان اینکه لازم است مدیران و مسئولان کشور هوشمند سازی ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را سرلوحه تصمیمات خود قرار داده و آن‌را عملیاتی کنند، تاکید کرد: این موضوع علاوه بر جنبه‌های مختلف اقتصادی باعث تسهیل در امور هموطنان می‌شود.

کد خبر 5550454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha