۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵

دادستان ساوه:

عملکرد نامناسب مسئولان موجب ناامیدی مردم می‌شود

عملکرد نامناسب مسئولان موجب ناامیدی مردم می‌شود

ساوه - دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: نمایندگان مردم باید به دور از سلایق شخصی و علایق سیاسی برای مردم کار کنند زیرا عملکرد نامناسب مسئولان موجب بدبینی و ناامیدی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضا سازنده صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ساوه با بیان این مطلب که همه ما خدمتگزار مردم هستیم، اظهار کرد: اختلاف نظرها در همه جا وجود دارد اما باید در نهادی مانند شورا شاهد خروجی یک صدا و هماهنگ در جهت خدمت رسانی به مردم باشیم و برخی از اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع از حل مشکلات مردم شود.

وی افزود: نمایندگان مردم باید به دور از سلایق شخصی و علایق سیاسی برای مردم کار کنند زیرا عملکرد نامناسب مسئولان موجب بدبینی و ناامیدی مردم می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه تصریح کرد: عدم آشنایی به قانون و عمل نکردن به وظایف ذاتی توسط دستگاه‌ها و متولیان امور عامه به طور عمدی یا سهوی، قطعاً مشکلاتی را برای مردم و جامعه ایجاد می‌کند.

سازنده با بیان اینکه لازم است که دستگاه‌ها به وظیفه ذاتی خود عمل کنند، گفت: بعضاً مشاهده می‌شود که برخی دستگاه‌ها به جای عمل به وظیفه ذاتی خود در بسیاری از امور اقدام به گرفتن دستور از دادستان می‌کنند در حالی که صراحت قانون در وظیفه آنها وجود دارد.

وی افزود: موضوع رفع مداخلات اراضی ملی و مستثنیات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند در توسعه و آینده شهر مؤثر واقع شود و اگر علاج واقعه قبل از وقوع انجام بگیرد به یقین تبعات کمتری خواهد داشت و مشکلی هم برای مردم پیش نخواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه تصریح کرد: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم باید بر اساس قانون عمل کنند اما متأسفانه برخی عدم هماهنگی‌ها، شرایطی را به وجود آورده تا دستگاه قضائی با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند لذا امیدواریم با هماهنگی و حضور میدانی بتوانیم گام‌های مثبتی در جهت رفع مشکلات مردم برداریم.

گفتنی است که در این جلسه برخی از مشکلات شهر از جمله رفع مداخلات اراضی ملی، مشکلات حوزه پسماند، متکدیان و کودکان کار، مهار حاشیه نشینی، مشکلات کوی فراز توسط اعضای شورا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5565295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha