۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی کشاورزی قزوین

اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی کشاورزی قزوین

قزوین – معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار استانی برای طرح‌های عمرانی جهاد کشاورزی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۴۶ میلیارد تومان اعتبار استانی برای اجرای ۱۱۴ طرح عمرانی کشاورزی در استان قزوین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب و خاک مصوب شده است، گفت: ۵۵ طرح برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات و توسعه پایدار آب و خاک دشت قزوین و انتقال آب در اراضی پایاب منابع آب کشاورزی در روستاها مصوب شده است.

تبسمی تصریح کرد: بقیه طرح‌ها شامل طرح‌های افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی، ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره‌برداران و داربستی کردن باغات است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبارات تحول مناسبی در بخش‌های زیربنائی و اجرایی کشاورزی استان ایجاد می‌شود و شاهد بهره‌وری آب، نهاده‌ها و ارتقا کمی و کیفی محصولات و کاهش هزینه‌های تولید در بخش کشاورزی خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اثربخشی اعتبارات طرح‌های آب و خاک در سطح استان بیش از آنکه معطوف به نتایج عملیاتی و کیفیت اجرای طرح باشد، حاصل اجرای طرح‌ها در زمان و مکان مناسب است.

کد خبر 5578505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha