۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

فرمانده انتظامی اردبیل:

کامیون خارجی با محموله قاچاق در بیله‌سوار توقیف شد

کامیون خارجی با محموله قاچاق در بیله‌سوار توقیف شد

بیله‌سوار-فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کامیون خارجی با محموله قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بیله‌سوار توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد تقوی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مأموران گشت مبنی بر حضور یک دستگاه کامیون خارجی در پارکینگ گمرک شهرستان بیله‌سوار مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان بلافاصله با انجام بررسی‌های لازم و اشرافیت اطلاعاتی از وجود این کامیون اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی بلافاصله به محل اعزام و خودرو مورد نظر را که به صورت قاچاق و غیر قانونی وارد کشور شده بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به ارزش ۴۰ میلیارد ریالی کامیون خارجی قاچاق کشف شده، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ تقوی بیان کرد: قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور و تولید داخل وارد می‌کند که برخورد با هرگونه قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

کد خبر 5594017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha