توجیه مضحک رژیم صیهونیستی درباره قتل دختر نوجوان فلسطینی

توجیه مضحک رژیم صیهونیستی درباره قتل دختر نوجوان فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دختر نوجوان فلسطین حین تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» هدف گلوله قرار گرفته است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مضحک مدعی شد که دختر ۱۶ ساله فلسطینی هنگام تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» مورد اصابت گلوله قرار گرفته است!

این در حالی است که منابع فلسطینی بامداد امروز از حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که در این حمله یک دختر نوجوان فلسطینی به شهادت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به شهر جنین از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

بنابراین گزارش، این دختر فلسطینی در شرایطی که روی پشت بام منزلش حضور داشته از ناحیه سر هدف گلوله تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

کد خبر 5653586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجتبی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 4
      حرومزاده های تروریست به زودی تاوان جنایت و خون هایی که به نا حق به روی زمین می‌ریزید رو پس میدید،،،بهتر با پای خودتون گورتون رو گم کنید و زمین های غصب شده ساکنان فلسطین را به آنها برگردانيد در غیر اینصورت به زودی زمین های غصب شده تبدیل به گورستان تک تک شما می‌شود.