منابع فلسطینی گزارش دادند؛

جزئیات شهادت دختر ۱۶ ساله فلسطینی در جنین+ فیلم

جزئیات شهادت دختر ۱۶ ساله فلسطینی در جنین+ فیلم

منابع فلسطینی اعلام کردند که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر فلسطینی در حالی که روی پشت بام منزلش حضور داشته هدف گلوله تک تیراندازان صهیونیست قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی بامداد امروز از حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که در این حمله یک دختر نوجوان فلسطینی به شهادت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به شهر جنین از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

بنابراین گزارش، این دختر فلسطینی در شرایطی که روی پشت بام منزل شان حضور داشته از ناحیه سر هدف گلوله تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

خانواده این شهید فلسطینی بامداد امروز با تحویل پیکر وی مراسم تشییع وی به سوی منزل را انجام دادند:

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از زخمی شدن دستکم سه فلسطینی در حمله بامداد امروز صهیونیست ها به جنین نیز خبر دادند. در این حمله همچنین، گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مناطقی از جنین یورش برده و ۳ فلسطینی تحت تعقیب از جمله ثائر و محمد جهاد حثناوی دو برادر فلسطینی و حسن احمد مرعی را به اسارت گرفتند.

گردان مقاومتی جنین اعلام کرد که در جریان یورش اشغالگران اسرائیلی به شهر جنین، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند که طی آن ضربه سختی به صهیونیست‌ها وارد شده و شماری از آن‌ها زخمی شدند.

کد خبر 5652910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha