۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۹

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد؛

لزوم همکاری دستگاه‌ها با شهرداری تبریز در ساماندهی وانت بارها

لزوم همکاری دستگاه‌ها با شهرداری تبریز در ساماندهی وانت بارها

تبریز-رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار همکاری دیگر دستگاه‌ها با شهرداری در خصوص ساماندهی وانت بارها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول برگی در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در سفر اخیر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به مشهد و دیدار با شورای این شهر، پیشنهاد خواهرخواندگی به تبریز داده شد. تجربیات مدیریت شهری مشهد عالی است و می‌توان از آن در مدیریت شهری تبریز استفاده کرد.

وی ادامه داد: مشهد در حوزه محیط زیست و پسماند تجربیات خوبی دارد که قابل استفاده است. همچنین در این شهر وانت بار میوه فروشی مفهوم ندارد و به جای آن، انواع بازار از جمله روز بازار، شنبه بازار، جمعه بازار و … وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال از مدیریت شهردار تبریز در حوزه ساماندهی وانت‌بارها و عوامل خدماتی شهرداری قدردانی کرد و گفت: در این حوزه باید دادستانی، شورای تأمین و نیروی انتظامی نیز ورود کنند چراکه تنها شهرداری متولی این کار نیست.

وی افزود: این معضل باید حل شود و قرار نیست با عربده‌کشی یک نفر از اجرای این کار عقب نشینی کنیم. این وانت‌بارها و دستفروش‌ها باید ساماندهی شوند. ب

رگی عنوان کرد: شورای شهر تبریز در کنار شهرداری ایستاده است تا با ساماندهی وانت‌بارها شهر زیبا شده و قفل ترافیکی آن باز شود.

وی روشنایی محلات الحاقی تبریز را ضرورتی انکار ناپذیر خواند و افزود: تأمین روشنایی معابر محلات الحاقی از لحاظ امنیتی نیز حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل و تأمین روشنایی جاده‌های معابر محلات الحاقی تبریز حاضر به همکاری با شرکت توزیع نیروی برق هستیم.

کد خبر 5659102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسم IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      1 0
      به نظر من در این عصر و در شهر بزرگی مثل تبریز فروش میوه و اقلام خوراکی که نیاز مبرم داره تا در محیطی بهداشتی عرضه بشه اصلا جایی نداره گذشته از مشکلاتی از جمله ترافیک و نزاع هایی که بین فروشنده و خریدار اتفاق میفته. انشالله زودتر مسولین فکری بکنن
    • وداد IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      اینم حرفه مثل بقیه حرفها.لزوم همکاری سایر ارگانها باشهرداری. خود شهرداری با کدوم ارگان همکاری دا ه.فقط فکر جیب خودشه.از مجوز ساختمان بگیر تا تابلو سردرب مغازه‌ها وصاحبان مشاغل. الانم میخان از وانتی ها ماهیانه بگیرن
    • تبریزی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      واقعا لازمه اولا عموما به جای کیلو ۷۵۰ گرم میدن حتی ترازو دیجیتال را دستکاری کردن دوما تبدیل شده به صنف اوباش هرکی اعتراض کنه فحش و کتک حوالش می کنن