۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۷

رئیس کل دادگستری اردبیل:

مسئولان از دادن وعده و وعیدهای دست‌نیافتنی پرهیز کنند

مسئولان از دادن وعده و وعیدهای دست‌نیافتنی پرهیز کنند

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسئولان باید در ارتباط صادقانه با مردم به تبیین واقعیت‌ها و عملکردها و موانع احتمالی موجود پرداخته و از دادن وعده و وعیدهای دست نیافتنی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در کارگروه استانی تفاهم نامه همکاری قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولان باید در ارتباط صادقانه با مردم به تبیین واقعیت‌ها و عملکردها و موانع احتمالی موجود پرداخته و از دادن وعده و وعیدهای دست نیافتنی پرهیز کنند.

وی با اشاره به عقب ماندگی‌های استان در حوزه‌های مختلف افزود: در اینکه دولت جدید توجه زیادی به استان دارد شکی وجود ندارد اما لازمه رسیدن به شرایط مطلوب، پرهیز از موازی‌کاری‌ها و هم افزایی مسئولان استان در حل مشکلات است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به اهمیت حمایت از تولید پرداخته از وجود برخی پیچ و خم‌های اداری در مراحل اداری مربوطه انتقاد کرد و ادامه داد: حمایت از تولید باید در عمل باشد نه شعار و دستگاه قضائی استان برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری آمادگی کامل دارد.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین اتحاد و همدلی بیش از پیش نمایندگان و مسئولین را در جذب اعتبارات برای کل استان ضروری دانست و بیان کرد: در مطالبه گری‌ها از مرکز با دوری از نگاه جزیره‌ای که اتفاقاً موجب تضعیف پیگیری‌ها است، باید منافع کلی استان مدنظر قرار گیرد.‌

کد خبر 5670731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      مردم دنبال وعده وعید نیستن دنبال حق وحقوق شرعی وقانونی شان هستن