۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷

هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی؛

نمایشگاه عکس گروهی «ملت شهادت» در قوچان افتتاح شد

نمایشگاه عکس گروهی «ملت شهادت» در قوچان افتتاح شد

قوچان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت نمایشگاه عکس گروهی هنرمندان این شهرستان در نگارخانه کتیبه قوچان گشایش یافت.

ابراهیم مطاعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه عکس گروهی ملت شهادت توسط هنرمندان عکاس قوچانی مهدی عقیقی و سید مصطفی عطاری قوچانی هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد شهرستانی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۸ قطعه عکس منتخب مربوط به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در مشهد مقدس با ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متری به نمایش در آمد.

وی با یادآوری اینکه نگارخانه کتیبه این شهرستان به مدت ۵ روز میزبان برگزاری این نمایشگاه است گفت: سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج رسانه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مجتمع امام رضا (ع) قوچان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را در برگزاری نمایشگاه یاری کردند.

مطاعی تأکید کرد: طیف‌های مختلفی در آئین تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور داشتند و قطعاً عکاسان می‌توانند وحدت اقوام مختلف با هر نگاه و سلیقه‌ای را در آن روز حساس به ثبت رسانده و در معرض نگاه مردم و حتی غایبان آن روز قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان با اشاره به یکی دیگر از برنامه‌های این شهرستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: فیلم ارزشی و حماسی (ملواری) با تم بومی و محلی و موضوعیت ایثار و شهادت در روستای علی‌آباد قوچان ساخته‌شده است که عصر امروز در همین روستای برای اولین با حضور اهالی روستا اکران عمومی خواهد شد.

کد خبر 5672705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha