۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان مطرح کرد؛

گسترش تعامل بین دانشکده کشاورزی لرستان با شرکت‌ها و صنایع مرتبط

گسترش تعامل بین دانشکده کشاورزی لرستان با شرکت‌ها و صنایع مرتبط

خرم‌آباد- رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان از گسترش تعاملات این دانشکده کشاورزی با شرکت‌ها و صنایع مرتبط خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمدزاده امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از جمعی از اعضای هیئت علمی ارتقاءیافته‌ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: وقتی انسان از یک مرحله به مرحله بعدی ارتقا می‌یابد، در واقع، وظیفه و رسالتش سنگین‌تر می‌شود.

وی، تصریح کرد: رسالت عضو هیئت علمی دانشگاه، معلمی است و هنگامی که ارتقا می‌یابد وظیفه سنگین‌تری در تعلیم و تربیت خواهد داشت.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، در بخش دیگری از سخنان خود بیان، اظهار داشت: در زمینه تهیه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی، اقدامات خوبی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان صورت گرفته است.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، درباره زمین‌های بدون استفاده دانشکده ادامه داد: بر اساس قراردادی که با بخش خصوصی منعقد شده است این زمین‌ها، از وضعیت نامناسب فعلی، به زمین‌های تولیدی کشاورزی و باغی، تبدیل می‌شوند.

محمدزاده، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توسط رئیس دانشگاه لرستان، کلینیک گیاه‌پزشکی دانشکده، ایجاد و افتتاح شد.

وی، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم در بحث پرورش گیاهان دارویی نیز ارتباطات، همکاری‌ها و تعاملات بین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با شرکت‌ها و صنایع مرتبط را گسترش دهیم تا ارتباط نهاد دانشگاه با جامعه و صنعت تقویت شود.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گفته، قرار است محصولات تولیدشده توسط دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، با بِرَند دانشکده، در فروشگاه واقع در محل ورودی دانشکده که جاده مهم ترانزیتی کشور است، عرضه شوند.

محمدزاده، افزود: در زمینه فعالیت مرغداری دانشکده نیز ارتباطات و همکاری‌ها با سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، کلید خورده و اقدامات تولیدی خوبی، اجرا شده است.

وی، بیان داشت: طرح‌های پرواربندی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، در حال ترویج هستند تا بتوانیم در زمینه تولید گوشت هم خدمات بیشتری به جامعه ارائه کنیم.

کد خبر 5673353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha