۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰

مدیر کل راهداری خراسان رضوی خبر داد؛

بازگشایی ۱۶۹ راه روستایی در خراسان رضوی

بازگشایی ۱۶۹ راه روستایی در خراسان رضوی

مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر شهامت اظهار کرد: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: طی روزهای گذشته نیز پنج مسیر اصلی شریانی و چهار محور اصلی غیرشریانی نیز در خراسان رضوی بازگشایی شدند.

وی گفت: در بازه زمانی ۱۹ لغایت ۲۳ دی ماه، هزار و ۳۸۲ نیروی راهداری با استفاده از ۷۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۵۰ دستگاه خودروی سنگین استیجاری، عملیات راهداری زمستانی را در جاده‌های استان انجام دادند.

شهامت ادامه داد: با استفاده از ۱۸۸ دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۱۴۷ نمک پاش دستی و ۱۳ هزار و ۹۳۲ تن مخلوط شن و نمک، ۱۷ هزار و ۳۴۴ کیلومتر- باند از راه‌های استان برفروبی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: در جریان فعالیت راهداران استان به ۳۱۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف و یا جامانده در جاده‌های خراسان رضوی امدادرسانی شد.

کد خبر 5681992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین تقوی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      سلام اگه راست میگین یک نفر از آقایانی که ادعای کمک به راننده ها در جاده نیشابور شب 22دی میکنم بامن تماس بگیرن تا نوع کمک کردنشون را یاد آوری کنم 10دقیقه پلیس راهور چراغ ماشین انداخت تا طناب زنجیر چرخ ماشینمو سفت کنم مشهد رسیدم پیام آمد 5نمره منفی شما گرفته آید لعنت خدا برادم دو رو و.....