۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

رئیس پلیس فتای البرز:

اسکیمری‌های چهارباغ دستگیر شدند

اسکیمری‌های چهارباغ دستگیر شدند

کرج- رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: اعضای باند چهارنفره کلاهبرداری اسکیمری که اقدام به کپی برداری از کارت بانکی ۶۱۹ نفر از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌شان در حالی که کارت بانکی در اختیار خود آنها بوده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همان بررسی‌های اولیه انجام کلاهبرداری اسکیمری از مال باختگان محرز شد، افزود: بلافاصله تراکنش‌های صورت گرفته حساب بانکی مال باختگان در بازه زمانی وقوع کلاهبرداری بررسی و مشخص شد که همگی آنها در آن بازه اقدام به خرید میوه از فروشندگان میوه دوره گرد در چهارباغ کرده‌اند.

رئیس پلیس فتای استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مأموران با انجام اقدامات کارشناسی رد پای یکی از کلاهبرداران اسکیمری سابقه دار را در پرونده‌های مفتوح مشاهده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبرده، هویت ۳ نفر دیگر از اعضای ۴ نفره باند کلاهبرداری را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری هر ۴ کلاهبردار با دستور مقام قضائی، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اطلاعات ۶۱۹ کارت بانکی هک شده کشف شد. سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: ارزش کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این باند حدود ۳ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد در هنگام خرید از واحدهای صنفی و یا فروشندگان دوره گرد، حتماً رمز کارت بانکی توسط خود آنها وارد شود تا در دام کلاهبرداران اسکیمری گرفتار نشوند.

کد خبر 5686788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha