۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵

مسئول اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت اردبیل:

اهانت به قرآن ادامه ستیز هدفمند غرب با اسلام است

 اهانت به قرآن ادامه ستیز هدفمند غرب با اسلام است

اردبیل - مسئول اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل گفت: حرکت جاهلانه اخیر در برخی کشورهای اروپایی و اهانت به قرآن کریم ادامه ستیز هدفمند غرب با اسلام است.

نهضت حورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این حرکت از سر استیصال اروپا اقدامی براساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است.

وی به اهداف این اقدامات سخیف اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از این جنایت آن است که ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و دل هایشان جریحه‌دار می‌شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و آنچه امروز صهیونیسم بین الملل و دولت‌های غربی در باتلاق آن گرفتارند، غافل سازد.

مسئول اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل گفت: این گناه غیر قابل بخشش مزدوران و فریب خوردگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نظام سلطه در اهانت به مقدسات اسلامی، بیش از گذشته دروغ و تزویر آنان را نسبت به آزادی بیان و حقوق بشر در غرب آشکار می‌سازد و دولت های غربی نمی‌توانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده‌ی زشت تبرئه کنند.

حوزاده بیان کرد: حمایت و فراهم سازی بسترهای هتک مقدسات اسلامی توسط دولت‌های غربی نشان می‌دهد که غرب برخلاف ادعاهای خود بهره‌ای از منطق و استدلال نبرده است.

مسئول اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل با تقبیح و محکوم کردن اهانت به قرآن مجید، کتاب رحمت و حِکمت و عدالت تصریح کرد: لازم است نهادهای بین المللی جهان اسلام و دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی کشور، قاطعانه به پیگیری حقوقی و جرم انگاری این اقدامات ورود کنند.

حورزاده افزود: ضروری است تا اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی مؤثری در سطح جهانی برای مبارزه فرهنگی با هتاکی‌های غرب طرح ریزی و اجرایی شود و نهادهای دست اندرکار با جدیت از آن حمایت کنند.

کد خبر 5693342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha