۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶

طرح هادی ۵۳۷ روستا در استان قزوین بازنگری می شود

طرح هادی ۵۳۷ روستا در استان قزوین بازنگری می شود

قزوین- مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین عنوان کرد: طرح‌های هادی ۱۰ ساله ترسیم می شوند و در استان قزوین نیز طرح هادی ۵۳۷ روستا به اتمام رسیده که بازنگری آنها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر گونجی ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین ۸۴۴ روستا داریم که ۶۹۱ مورد از این روستا ها بالای ۲۰ خانوار هستند.

وی افزود: طبق قانون تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید طرح هادی داشته باشند و در استان قزوین نیز همه ۶۹۱ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین عنوان کرد: طرح‌های هادی ۱۰ ساله ترسیم می شوند و در استان قزوین نیز طرح هادی ۵۳۷ روستا به اتمام رسیده که بازنگری آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: اجرای ۴۶۴ طرح هادی روستایی در استان قزوین در حال انجام و یا در دستور کار انجام است و ۲۵۲ روستا نیز به اتمام رسیده است.

گونجی اضافه کرد: در حوزه اعتبارات عمرانی ۲۰۰ میلیارد تومان برای استان قزوین اعتبارات در نظر گرفته شده بود که ۱۰۰ میلیارد آن مرتبط با حوزه محرومیت زدایی بوده است.

وی تاکید کرد: برای واحدهای روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز تا به امروز ۷۴ هزار جلد سند صادر شده که ۱۹ هزار جلد آن مربوط به حوزه شهری و ۵۵ هزار جلد نیز برای روستاهای استان قزوین است.

این مسئول در پایان گفت: در حوزه بهسازی و نوسازی مساکن روستایی نیز سهم استان قزوین در سال جاری ۴ هزار مورد بود که تا به امروز ۲ هزار و ۹۱۱ پرونده تشکیل و به بانک معرفی شده و ۶۰۰ مورد نیز در حال طی امور مرتبط است.

کد خبر 5695284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha