۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۵۱

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به اصفهان؛

مشکل کمبود نیروی کادر قضایی اصفهان نیمه اول ۱۴۰۲ رفع می‌شود

مشکل کمبود نیروی کادر قضایی اصفهان نیمه اول ۱۴۰۲ رفع می‌شود

اصفهان- رئیس قوه قضائیه گفت: بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در استان اصفهان در نیمه اول ۱۴۰۲ تامین خواهد شد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح دوشنبه در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که این توفیق حاصل شد که در ماه شعبان المعظم به استان اصفهان که یک روز فقط ۳۰۰ شهید را تشییع کردند حضور پیدا کنم و انشاالله توفیق شود در این ماه عزیز در آستانه میلاد حضرت بقیه الله (عج) قدمی در راستای رفع مشکلات مردم از لحاظ حقوقی و قضائی برداریم.

وی ضمن تقدیم سلام به مردم متدین و انقلابی استان اصفهان، افزود: از نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم اصفهان که زحمت کشیدند و همچنین همه همکارانی که امروز به شهرستان‌های استان اصفهان عازم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه استان اصفهان ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضائی دارد، ابراز داشت: انشاالله در این سفر بتوانیم ابتدای امر نسبت به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف قضائی استان اصفهان که مشکلات و کمبودهایی از لحاظ قاضی و کارمند دارند، گامی برداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای ادامه داد: امید است بتوانیم با اقداماتی که در نیمه دوم ۱۴۰۱ انجام دادیم بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضائی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ تأمین کنیم که از اردیبهشت تا شهریور و مهر تعدادی به میزان ضرورت کارمند و قاضی در اصفهان تزریق کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلاتی داریم در بخش زندان‌هایی که داخل شهر قرار دارند و لازم است که این‌ها جابه جا شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: از بیرون درباره این استان بیرون فکر می‌کنند که استانی برخوردار است اما ما آن‌گونه که شایسته مردم اصفهان است هنوز نتوانستیم قدمی برای مردم این دیار برداریم و در شایستگی این استان بتوانم مشکلات قضائی و حقوقی را حل و فصل کنیم.

رئیس عدلیه اظهار داشت: هیئت‌های امروز اعزام به شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند و تا شب جلساتی داریم که مطالب مردم را از نزدیک بشنویم و چهره به چهره با مردم باشیم و آن مشکلاتی که مستقیم به قوه قضائیه برمی گردد انشالله رفع کنیم و در جهت رفع آن قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی که مربوط به قوه‌های دیگر می‌شود نیز بعنوان رئیس قوه قضائیه منتقل و تعامل خواهیم کرد تا بیش از آنچه که تا به امروز در استان شهید پرور رسیدگی شده رفع گرفتاری کنیم.

کد خبر 5726122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha