۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

استکبار با تقویت رژیم صهیونیستی به دنبال منابع خاورمیانه است

استکبار با تقویت رژیم صهیونیستی به دنبال منابع خاورمیانه است

شهرکرد_معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به سبب منابع انرژی که در آن وجود دارد، یک منطقه استراتژیک برای استکبار است از همین‌رو به دنبال تقویت رژیم کودک‌کش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی پیش از ظهر روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در شهرکرد اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین وظیفه ذاتی هر مسلمانی است.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم زیاده‌خواه است که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با کشورهای منطقه و تحریک برخی از آن‌ها مثل آذربایجان است تا به مرزهای ایران نزدیک شود و به این کشور آسیب رساند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از دشمنی‌های رژیم صهیونیستی با کشور، حمله اخیر آنها به سوریه و شهادت دو تن از رزمندگان ایران است افزود: این رژیم همیشه به دنبال تفرقه بوده و شکل‌گیری آن برای حفظ منافع کشورهای استکباری است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به سبب منابع انرژی که در آن وجود دارد یک منطقه مهم و استراتژیک برای کشورهای استکباری است از همین‌رو به دنبال تقویت رژیم غاصب و کودک‌کش هستند.

وی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر دیدیم که صهیونیست‌ها به دنبال تجزیه ایران بود، رژیم کودک‌کش خود را پشت اقوام نجیب ایرانی مخفی کرده و درصدد آسیب زدن به کشور بودند.

حسینی بیان داشت: می‌بینیم که برای از بین بردن هویت فلسطین، این رژیم، اقدام به شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی کرده است و خانه‌های فلسطینیان را خراب می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: در کشور اقدامات خوبی در حال شکل‌گیری است، اگرچه در ابتدای راه هستیم، در دهه ۹۰ فشارهای اقتصادی بسیاری را شاهد بودیم که آسیب آن به قشر ضعیف جامعه وارد شد.

وی گفت: علاوه‌بر اقدامات اقتصادی کارهای عمرانی و آب‌رسانی بسیاری در ایران در حال انجام است.

حسینی افزود: وقتی که بتوانیم این دستاوردها را در حوزه نظامی کسب کنیم یعنی می‌توانیم در حوزه اقتصادی نیز مشکلات را رفع نمائیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: باید با تدبیر، برنامه‌ریزی صحیح و هدف‌گذاری بیش از پیش مشکلات مردمی را که همواره در صحنه هستند و از نظام حمایت می‌کنند رفع کنیم.

وی تاکید کرد: دوران فرافکنی‌ها گذشته است و هر دستگاه یا مسئولی وظیفه‌ای را که به عهده دارد باید به خوبی انجام دهد.

کد خبر 5754579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha