۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

سرهنگ رازقی:

در ۲۳ درصد از تصادفات خسارتی، وسایل نقلیه سنگین دخیل هستند

در ۲۳ درصد از  تصادفات خسارتی، وسایل نقلیه سنگین دخیل هستند

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: در شهر تهران روزانه ۱۷۰۰ مورد تصادف خسارتی ثبت می‌شود که حدود یک چهارم آن مربوط به تصادفات وسایل نقلیه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران در خصوص آمار تصادفات خودروهای سنگین در شهر تهران آماری ارائه کرد و گفت: در ۲۳ درصد از تصادفات خسارتی وسایل نقلیه سنگین دخیل هستند.

وی افزود: در شهر تهران حدوداً روزانه ۱۷۰۰ مورد تصادف خسارتی ثبت می‌شود که حدود یک چهارم آن مربوط به تصادفات وسایل نقلیه سنگین است.

سرهنگ رازقی بیان داشت: روزانه حدود ۱۰ درصد از تصادفات جرحی و فوتی نیز مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در شهر تهران روزانه به طور میانگین حدود ۶۰ تصادف جرحی و فوتی داریم که ده درصد از این موارد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی گفت: بیشتر تصادفاتی که مربوط به حمل ناصحیح بار است ناشی از عدم بستن صحیح بار توسط رانندگان وسایل نقلیه سنگین بوده که این حوادث را رقم می‌زنند.

سرهنگ رازقی افزود: رانندگان وسایل نقلیه سنگین با توجه به اینکه شغل آنها رانندگی بوده و به طور مدام در حال تردد هستند، خوشبختانه تجربه‌های خوبی نیز دارند اما باید بیشتر دقت به خرج داده و موارد ایمنی را رعایت کنند و به قوانین و مقررات توجه کنند.

کد خبر 5759492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha