۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

جانشین فراجا:

نگهبانان محله برای کاهش سرقت و جرم در شهرستان‌ها فعال شوند

نگهبانان محله برای کاهش سرقت و جرم در شهرستان‌ها فعال شوند

ورامین- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر لزوم فعال شدن نگهبان محله در شهرستان ها، گفت: فعال کردن نگهبان محله در کاهش سرقت، جرم و جنایت تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران که با حضور مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه دیار ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و مؤثری داشته است اظهار داشت: مردم دیار ۱۵ خرداد الگوی مناسب برای کشور هستند.

رضایی با اشاره به اینکه در شرق استان تهران حدود دو و نیم میلیون نفر جمعیت سکونت دارند افزود: مشکل فراجا در شرق استان تهران وجود سلاح‌های غیر مجاز است و باید هر چه سریع‌تر این سلاح‌ها جمع آوری شود، یا ساماندهی شود یا به فراجا تحویل داده شود و از مردم می‌خواهیم در این مسیر پلیس را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه در کنار مردم شریف کشور بیش از ۵۰۰ هزار نفر اتباع نیز در شرق استان تهران به عنوان مهمان سکونت دارند گفت: این عزیزان باید از قوانین کشور تبعیت کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید نگهبانان محله در شهرستان‌ها فعال شوند بیان داشت: فعال کردن نگهبان محله در کاهش سرقت، جرم و جنایت تأثیر بسزایی دارد و از فرماندار و فرماندهان نظامی و فراجا می‌خواهیم این موضوع را در دستور کار قرار دهید تا نگهبان محله در شهرستان‌ها قوت بگیرد.

رضایی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها فراجا در این منطقه سرقت است عنوان داشت: اقدامات خوبی در کاهش سرقت صورت گرفته و نیازمند برنامه‌ریزی بهتر برای به حداقل رساند سرقت‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: سردار دلاور القاصی مهر از نیروها جوان و انقلابی هست، در حوزه کاری نیز کارنامه درخشانی دارد و موفقیت‌های زیادی در حوزه کاری در استان ایلام داشته و پله‌های ترقی را به خوبی طی کرده که امیدواریم در شرق استان تهران نیز موفق باشد.

کد خبر 5780799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      مدارس را دادید بخشی خصوصی و نتیجه اش شد آنجه نباید می شد وحالا امنیت راهم می دهید دست بخش خصوصی و معلوم نیست چه باید بشود لطفاً تعداد افراد پلیس راافزایش داده ومعشیت آنان را تامین نمائید و امنیت را کامل بسپارید به اهلش
    • غلامحسین IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      سلام خوب هرکه سلاح داره شناسایی کنید وسلاحش رابگیرید وقوه قضاییه هم برخورد سخت وشدید باداراندگان سلاح غیرمجاز انجام بده