۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛

فوت ۲ موتورسوار در یک روز در اصفهان

فوت ۲ موتورسوار در یک روز در اصفهان

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان از جان باختن ۲ راکب موتورسیکلت در ۲ حادثه رانندگی طی یک روز خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۴۹ دقیقه روز گذشته کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از وقوع یک حادثه رانندگی در چهارراه عاشق اصفهانی مطلع و برای بررسی موضوع بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده بود که راکب موتورسیکلت براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و ترک نشین آن نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان علت این حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات این پلیس عدم توجه به جلو از جانب راننده خودروی سواری پراید عنوان کرد.

سرهنگ محمدی گفت: ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه این روز کارشناسان پلیس راهور شهرستان گلپایگان از وقوع تصادفی بین یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار محمودی این شهر مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی از جان باختن راکب ۱۸ ساله موتورسیکلت در این حادثه خبر داد و گفت: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته راننده خودروی سواری پژو به علت بی احتیاطی و تغییرمسیر ناگهانی و همچنین شهرداری گلپایگان به علت بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی هر دو به میزان ۵۰ درصد در این حادثه مقصر تشخیص داده شدند.

کد خبر 5784470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha