۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵

رئیس سازمان مدیریت لرستان مطرح کرد؛

رشد ۸۹ درصدی درآمدهای حاصل از جرایم و خسارات در لرستان

رشد ۸۹ درصدی درآمدهای حاصل از جرایم و خسارات در لرستان

خرم‌آباد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از رشد ۸۹ درصدی درآمدهای حاصل از جرایم و خسارات در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمانه حسن پور امروز چهارشنبه در جلسه ستاد درآمد لرستان، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات در وصول درآمدهای مالیاتی با اداره کل امور مالیاتی استان همکاری کنند.

وی عنوان کرد: تلاش برای از بین بردن وابستگی درآمدهای کشور به فروش مواد معدنی و خام‌فروشی در سطح کل کشور در حال انجام است که استان نیز با توجه به نقش خود در این راستا اهتمام می ورزد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، افزود: درآمدهای عمومی وصول شده از محل منابع استانی در پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ مبلغ ۲.۶۳۶.۲۶۸ ریال بوده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است.

حسن پور، بیان کرد: از کل درآمد وصولی استان ۸۸ درصد را درآمدهای مالیاتی تشکیل می‌دهد، این درآمدها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته اند و مبلغ ۲.۳۲۳.۱۰۲ بوده است.

وی ادامه داد: سایر درآمدها همچون درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا ۲۶ درصد رشد، درآمد حاصل از جرایم و خسارات ۸۹ درصد رشد، درآمدهای متفرقه ۲۰ درصد رشد داشته اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، تصریح کرد: اما درآمد حاصل از مالکیت دولت ۸۲ درصد کاهش نسبت به سال قبل داشته است.

کد خبر 5810313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha