۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۳

سه‌شنبه ۶ تیر؛

«میلان کوندرا اولیس مدرن» در شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود

«میلان کوندرا اولیس مدرن» در  شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود

کتاب میلان کوندرا اولیس مدرن شامل رمان‌های میلان کوندرا، نویسنده اهل جمهوری چک نوشته عارف دانیالی روز سه‌شنبه ۶ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب میلان کوندرا اولیس مدرن شامل رمان‌های میلان کوندرا نویسنده اهل جمهوری چک نوشته عارف دانیالی روز سه شنبه ۶ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

این‌کتاب می‌کوشد ایده‌هایی را که در آثار متعدد میلان کوندرا، نویسنده اهل جمهوری چک تکرار شده و انعکاس یافته است ردیابی کند.

نویسنده با پیروی از خودِ کوندرا بر کتاب‌ها و شخصیت‌های داستان او را برای شناخت این نویسنده بررسی می‌کند. از این‌رو نام کوندرا در کنار شخصیت‌های رمان‌هایش بر یک سطحِ تجربه ثبت شده‌اند: کوندرا، توما، ترزا، سابینا، شانتال و… به اعتقاد نویسنده این شخصیت‌ها امتداد کوندرا هستند. زندگی کوندرا از طریق ترزا و توما ادامه می‌یابد یا، به تعبیر دقیق‌تر، بازآفرینی می‌شود.

این کتاب توسط انتشارات هرمس منتشر شده و برگزاری نشست نقد و بررسی آن با حضور با حضور عارف دانیالی و علی‌اصغر محمدخانی انجام می‌شود.

نشست نقد و بررسی کتاب مورد اشاره سه‌شنبه ۶ تیر از ساعت ۱۵ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 5817712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha