مبارزان «عرین الاسود» عازم «جنین» شدند

مبارزان «عرین الاسود» عازم «جنین» شدند

گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گروه مقاومتی عرین الاسود که فعالیت‌های آن در نابلس تمرکز دارد در بیانیه‌ای اعلام کرد که دسته‌ای از مبارزان عرین الاسود از صبح امروز خود را به جنین رسانده‌اند و در کنار مبارزان مقاومت در جنین مشغول رویارویی با متجاوزان صهیونیست هستند.

در این بیانیه آمده است: جنین باید امروز صدای همگان را بشنود. به تمامی مبارزان آزاده، کسانی که سلاح در اختیار دارند و کسانی که نتوانستند خود را به جنین برسانند اعلام می‌کنیم که صهیونیست‌ها را در هر جایی یافتند با تیراندازی و مبارزه مشغولشان کنند.

عرین الاسود با تأکید بر اهمیت پشتیبانی تمامی فلسطینیان از مبارزان جنین اعلام کرد: از تمامی ملت فلسطین، چه کوچک و چه بزرگ دعوت می‌کنیم که ساعت ۷ عصر با ندای تکبیر در حمایت از جنین به میدان‌ها بیایند و تا حد امکان به اردوگاه جنین نزدیک بشوند؛ چراکه این موضوع باعث می‌شود فشار از روی مبارزان در جنین برداشته شود. از تمامی ملت فلسطین می‌خواهیم راه شهرک‌نشینان و راه‌های ارسال تجهیزات و امداد را بر آنان ببندند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی امروز از زمین و هوا به شهر جنین در شمال کرانه باختری یورش برد. بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در این حملات ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

کد خبر 5826579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha