صالح العاروری:

صهیونیست‌ها با خفت و خواری از جنین فرار خواهند کرد

صهیونیست‌ها با خفت و خواری از جنین فرار خواهند کرد

معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی تاکید کرد: این جنایتی دیگر از سوی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که نشانه‌های آن در جنین کاملا واضح است.

وی افزود: هدف از این جنایت، نابودی مقاومت در کرانه باختری است. مقاومت متحد و یکپارچه است و همه ملت و امت با هر آنچه در اختیار دارد، در کنار آن است و ما یقین داریم که دشمن اشغالگر که برای نابودی مقاومت آمده، با خفت و خواری مجبور به ترک جنین خواهد بود.

العاروری تاکید کرد: از مبارزان مقاومت در جنین می‌خواهیم نظامیان صهیونیست را به اسارت بگیرند تا ورق به ضرر اشغالگران برگردد.

معاون هنیه با تاکید بر اینکه مقاومت در جنین جبهه‌ای واحد و یکپارچه علیه دشمن اشغالگر است، افزود: همه ما آماده جانفشانی در راه خداوند، قضیه فلسطین و مقدساتمان هستیم و هیچ ترسی از تهدیدات دشمن نداریم.

وی افزود: مقاومت در کرانه باختری در شرایطی سخت و دشوار پیشرفت کرده است. گردان‌های قسام نیز چند روز پیش در راستای توسعه توان نظامی خود اقدام به شلیک راکت از جنین کرد.

العاروری تصریح کرد: ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی رو به رو هستیم که وارد نبرد با دشمن شده و بر آن پیروز خواهد شد و معادلات جدیدی را در قدس و کرانه باختری رقم خواهد زد. ما معتقدیم ️نبرد ما در کرانه باختری نبرد مرگ و زندگی است.

کد خبر 5826561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha