۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

استاندار خراسان رضوی:

۳۶ درصد اشتغال خالص کشور سهم خراسان رضوی است

۳۶ درصد اشتغال خالص کشور سهم خراسان رضوی است

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود ۳۶ درصد اشتغال خالص کشور در استان خراسان رضوی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در مراسم جشن خودکفایی ۸ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: یک جریان اقتصادی مبتنی بر اشتغال در استان فعال است و در سامانه رصد که متولی آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در سال گذشته ۱۱۵ هزار نفر تعهد استان بود که بیش از ۱۱۶ هزار نفر در این سامانه ثبت شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود ۳۶ درصد از اشتغال خالص کل کشور در خراسان رضوی ایجاد شده است که در این خصوص باید از دست اندرکاران این حوزه تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در کمیته امداد ضمن حفظ مأموریت‌های اصلی، اقدامات زیادی در حوزه محرومیت زدایی انجام شده است، گفت: توزیع جهیزیه برای تشکیل جهیزیه و برای تثبیت خانواده اشتغال در دستور کار این نهاد بابرکت است‌، ما هم امیدواریم بتوانیم کمیته امداد را حمایت کنیم تا بتوانند در هدفگذاری انجام شده به موفقیت برسند.

نظری تصریح کرد: در برخی نقاط استان برخی مشکلات جدی تر است که نیازمند برنامه ریزی موضوعی است‌، یکی از مناطقی نیازمند همت خاص است شهرستان کلات است، این شهرستان استعداد لازم را دارد و تبدیل این استعدادها و ظرفیت‌های استان برای حل مسائل از رویکردهای اصلی استانداری است.

کد خبر 5827037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha