۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۶

سرپرست سمن‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

خدمت به اهل‌بیت در دنیا و آخرت ماندگار است

خدمت به اهل‌بیت در دنیا و آخرت ماندگار است

بوشهر- سرپرست اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:‌ خدمت به اهل‌بیت در دنیا و آخرت ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود عبدالهی عصر شنبه در نشست عاشوراییان نظام سلامت بوشهر با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: عاشورا درس‌های بزرگی داشته که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی به ماندگاری خدمت به اهل‌بیت در سرای دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت: مجموعه سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در خصوص همکاری با رویدادهای ستاد عاشوراییان آمادگی کامل دارد.

حجت‌الاسلام مجتبی احمدی دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز به فعالیت یکپارچه و متمرکز شبکه تبلیغی مستقر در نظام سلامت استان بوشهر در راستای ترویج فرهنگ عاشورا تأکید کرد و گفت: برگزاری پویش نذر خون، مسابقه کتاب‌خوانی، طراحی و نقاشی و پاسخ به شبهات عاشورایی در بستر سایت دانشگاه از مهم‌ترین رویدادهای ستاد اقامه نماز است.

اعضای ستاد عاشوراییان نظام سلامت استان بوشهر نیز به ارائه نظر و برنامه‌های حوزه‌های ستادی نظیر برگزاری روزانه زیارت عاشورا، روزشمار محرم، ارسال احادیث از طریق اتوماسیون اداری، کارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر، طبخ غذای نذری، اعزام تیم جهادگران سلامت به مناطق کم برخوردار، اجرای تعزیه خرابه شام، اهدا ماسک با نمایه محرم، برگزاری مسابقه خلاصه‌نویسی کتب مرتبط با عاشورا شناسی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات محرم، عفاف و حجاب، اجرای طرح عیادت معنوی و برپایی نمایشگاه محرم و عاشورا شناسی اشاره کردند.

کد خبر 5843704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha