۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴

ذوالنوری در صحن مجلس:

پرداخت مطالبات گندمکاران بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد

پرداخت مطالبات گندمکاران بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد

نائب رئیس مجلس گفت: گندم یک محصول راهبردی است که به حیات و امنیت غذایی مربوط می‌شود و پرداخت مطالبات گندمکاران بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت طلب گندمکاران اهمیت زیادی دارد، چرا است که گندم یک محصول راهبردی است که به حیات و امنیت غذایی مربوط می‌شود و پرداخت مطالبات گندمکاران بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

وی در ادامه، گفت: کم‌کم به فصل برداشت برنج نزدیک می‌شویم که باید جلوی واردات بی‌رویه برنج گرفته شود. بخشی از امنیت غذایی کشور بر عهده برنج‌کاران است که آنها با واردات متضرر می‌شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع کنکوری‌ها، اظهار داشت: قرار است امروز جلسه‌ای با حضور وزرا و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌ها درباره موضوع کنکور برگزار شود.

وی ادامه داد: بنده قبل از شروع جلسه علنی امروز از قالیباف درخواست کردم که امروز یا فردا طرح تعیین تکلیف کنکور و تأثیر قطعی یا مثبت معدل مطرح شود که وی پیگیری موضوع را بعد از ظهر امروز موکول کرد.

ذوالنوری تاکید کرد: اگر جلسه بعد از ظهر امروز همسویی با طرح مجلس شورای اسلامی نداشته باشد و شورای انقلاب فرهنگی حاضر به لغو مصوبه خود نشود، طرح مجلس در دستورکار قرار می‌گیرد تا این موضوع قبل از تعطیلات تابستانی مجلس تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5866871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      4 0
      فقط حرف. فقط شعار.
    • علیرضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      0 0
      وام اربعین میدیدنزول میگیریددیرکردداریدواسه پرداخت پول گندم خسا ت یاکارمزدیانزولشونمیدید؟یاهمه چی واسه شماحلال وبرای مردم حرومه
    • زرین GB ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 0
      باسلام خدمت حاج آقا واقعا مظلوم تر فقیر تر تحمل یک سال زحمت آنهم باتمام مشکلات آیا سزار هست بما کشاورزان این چنین ظلم شود پول گندم راپرداخت نکنند عوض تشویق هست که کشور راحداقل از نظرتولید گندم بخود کفایی رسانیده ایم طرف ما باشما آن نانی که هست که میل میفرمایید!!!