۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

روش های سنتی و اشتباه در سیستم آموزش و پرورش حذف شود

روش های سنتی و اشتباه در سیستم آموزش و پرورش حذف شود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روش های سنتی و اشتباه در سیستم آموزش و پرورش و در مدارس باید حذف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان دخترانه خدیجه کبری تبریز، افزود: مدارس زمینه ساز پرورش دانشمندان و فرهیختگان آینده است.

وی عزت نفس بالا، خلاقیت، مبتکر بودن، زندگی شاد و بدون آلایش‌های مادی را از ویژگی‌های برجسته دانش آموز و مدارس شاد بیان کرد.

آل هاشم سپس ادامه داد: باید توجه داشت که جامعه‌ای خلاق و پویا است که در آن مدارس با نشاط و شاداب ایجاد شود که در این صورت از چنین مدارسی افراد مفید و خدمتگذار به آینده کشور تحویل داده می‌شود.

وی خواستار از میان برداشته شدن دیوار بین اولیای مدرسه و دانش آموزان شد و گفت: پرهیز از روش‌های سنتی و غلط گذشته باید در مدارس مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان آموزش و پرورش، معلمان مدارس و متولیان امور فرهنگی برای اقدامات خلاقانه با هدف ایجاد محیط سالم و بانشاط اهتمام داشته باشند.

وی همچنین افزود: چنانچه مدارس ما دارای ویژگی‌های انسان ساز باشند، دانش آموزان امروز با آگاهی به دانشگاه‌ها راه یافته و پس از آن نیز با درک درست از واقعیات جامعه، زندگی مستقل خود را شروع می‌کنند.

آل هاشم ادامه داد: دانش آموزش شاداب و با طراوت به احتمال بسیار زیاد دارای محبوبیت در بین سایرین دانش آموزان بوده و در بزرگسالی نیز برای جامعه خود مفید واقع شده و مایه سربلندی و عزت کشور می‌شود.

کد خبر 5892490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha