۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

پرونده‌های دادگاه تجدید نظر اصفهان نیاز به رسیدگی فوری دارد

پرونده‌های دادگاه تجدید نظر اصفهان نیاز به رسیدگی فوری دارد

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ماندگاری پرونده‌های دادگاه تجدید نظر در استان اصفهان گفت: این پرونده‌ها نیاز به رسیدگی فوری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری بعدازظهر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه همه ما با تعامل و همدلی باید دشمن را مأیوس کنیم، اظهار داشت: از این رو هر کس با رعایت جایگاه خود باید با همکاران همدلی و همراهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز ما در استان اصفهان مظهر همدلی و همراهی هستیم، افزود: ما باید همواره آماده خدمت باشیم و هنر حیات طیبه است که وجودمان برای مردم خیر باشد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان محور فعالیت ما رسیدگی قضائی است، گفت: پرونده‌های ما در دادگاه‌های تجدیدنظر دادگستری استان اصفهان مانده است و باید رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: از این رو ما مجبور به انجام این تکریم و معارفه شدیم و از این رو بهترین گزینه آقای شیروانی بود که مدیری شایسته و موفق است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: تأمین امنیت مردم برای ما اولویت است و رضایت از دستگاه قضائی در این زمینه نقش بسزایی دارد که در استان اصفهان شاهد چنین امنیتی هستیم.

کد خبر 5895809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha