۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲

فرماندار سرعین خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی ورودی مسافران تابستانی به سرعین

افزایش ۲۰ درصدی ورودی مسافران تابستانی به سرعین

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: تابستان امسال ورودی مسافران و گردشگران به شهر گردشگری سرعین ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده عصر دوشنبه در نشست فعالان حوزه گردشگری در سرعین اظهار کرد: پروژه‌های متعدد صنعت گردشگری در شهرستان سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان امسال بخشی از این پروژه‌ها تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌ها که عمدتاً در قالب پروژه‌های جذاب گردشگری آبی است، امیدواریم در تعطیلات نوروزی و تابستانی سال آینده شرایط مناسب‌تری را در جذب گردشگران و افزایش مدت اقامت آنها شاهد باشیم.

فرماندار سرعین گفت: ۱۴ آب‌درمانی و آبگرم مدرن در این شهرستان در حال بهره‌برداری است و ۲ مجموعه گردشگری، توریستی و آبی نیز در آستانه افتتاح قرار گرفته که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها جذابیت بیشتری را برای حضور گردشگران شاهد باشیم.

باقرزاده افزود: شهرستان سرعین با داشتن ۲۵۰ مرکز اقامتی بعد از مشهد و مازندران بیشترین هتل، هتل آپارتمان، میهمان‌پذیر و خانه مسافر را دارد که سالانه میزبان هفت تا هشت میلیون گردشگر ورودی به شهر سرعین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این شهرستان در کنار آب و هوای مناسب و اقلیم متفاوت، برای فصل زمستان نیز پیست‌های اسکی در ۲ منطقه آلوارس و اوجور پیش‌بینی شده که گردشگران زمستانی در کنار بهره‌مندی از تخفیف مراکز اقامتی و آبدرمانی‌ها، می‌توانند از این مجموعه‌ها نیز استفاده کنند.

باقرزاده تلاش مؤثر فعالان بخش خصوصی را در این حوزه یادآور شد و اضافه کرد: عمده سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهر سرعین توسط بخش خصوصی بوده که با احساس مسئولیت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه، سعی کردند تا امکانات مناسبی را فراهم کنند.

فرماندار سرعین بیان کرد: همچنان در قالب رویداد ۲۰۲۳ تلاش می‌کنیم تا امکان جذب گردشگران، مسافران و سرمایه‌گذاران را به مقصد سرعین فراهم کنیم تا این شهرستان بیش از گذشته در مسیر تحول و توسعه قرار گیرد.

کد خبر 5901436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha