جدیدترین تحولات عملیات «طوفان الاقصی»؛

غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا

غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا

موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین در به دست گرفتن کنترل مرکز پلیس سدیروت در اراضی اشغالی و اذعان رسانه‌های صهیونیستی به غافلگیری همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: جنبش حماس ارتش اسرائیل را کاملاً از طریق زمین، دریا و هوا غافلگیر کرد. غافلگیری بزرگ‌تر این است که هیچ اطلاعاتی در خصوص این عملیات پیچیده با وجود ادعاهای اطلاعاتی اسرائیل وجود نداشت.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین کنترل مرکز پلیس «سدیروت» را به دست گرفته و در جریان این درگیری‌ها چند تن از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

آمار بالای صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات امروز مقاومت فلسطین

یک مسئول صهیونیست اذعان کرد: تعداد کسانی که در جریان عملیات جنبش حماس کشته شده اند بسیار زیاد بوده و در حال حاضر نمی‌توانیم آماری در این خصوص تهیه کنیم.

انتشار تصاویر صهیونیست‌های به هلاکت رسیده و بسته شدن فرودگاه بن گوریون

کاربران در فضای مجازی تصاویر یک نظامی صهیونیست و دیگر شهرک نشینان که در جریان عملیات امروز نیروهای مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند را منتشر کردند.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز از بسته شدن فرودگاه بن گوریون در پی وقوع این حملات گسترده خبر داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری زبان از آغاز حمله تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه بعد از گذشت ۲ ساعت از عملیات نیروهای فلسطینی خبر دادند.

فلسطینی‌ها در برابر یکی از تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی که در جریان عملیات امروز نیروهای مقاومت منهدم شده عکس یادگاری گرفتند.

نفوذ نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین و درگیری با نظامیان صهیونیست

این برای نخستین بار در تاریخ به شمار می‌رود که نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه نفوذ کرده و با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی درگیر می‌شوند.

همچنین شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نیروهای مقاومت موفق شده‌اند کنترل خیابان‌های شهرک‌های مجاور نوار غزه را به دست بگیرند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که این حمله حماس به مثابه اعلان جنگ علیه رژیم صهیونیستی بوده و ده‌ها نیروی مسلح فلسطینی موفق شده‌اند وارد شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه شوند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده‌اند خود را به داخل اراضی اشغالی برسانند و با نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی درگیر شوند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که نیروهای مقاومت فلسطین وارد شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه شده‌اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست از حضور نیروهای مقاومت فلسطین در خیابان‌های شهرک‌های واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.

در همین حال شبکه المیادین از موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین در ربودن چند نظامی صهیونیست خبر داد.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که آنچه که در حال رخ دادن است یک غافلگیری وحشتناک بوده و نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده‌اند رژیم صهیونیستی را غافلگیر کنند.

مقامات رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک نشینان خواسته‌اند در منازل خود و پناهگاه‌ها باقی بمانند و بیرون نیایند.

حملات سایبری نیروهای مقاومت فلسطین علیه سامانه گنبد آهنین

هم‌زمان با حملات موشکی گسترده مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی، احمد عبدالرحمن یک کارشناس نظامی در گفتگو با المیادین تاکید کرد: اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد یک عملیات گسترده از سوی نیروهای مقاومت در حال انجام است و حملاتی به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه انجام می‌شود.

وی افزود: ما در برابر یک حمله راهبردی گسترده از سوی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست هستیم. اطلاعاتی در خصوص حمله سایبری از سوی نیروهای مقاومت علیه سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی نیز وجود دارد.

همچنین اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های عبری زبان از ادامه حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین حکایت دارد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که شهرهای اشدود و تل آویو پناهگاه‌های خود را برای در امان ماندن شهرک نشینان صهیونیست در برابر موج حملات موشکی نیروهای مقاومت باز کرده‌اند.

کد خبر 5904517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      تبریک تبریک الهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      دفاع در مقابل رژیم وحشی اسرایبل باید با ابتکار عمل وحملات پیش دستانه مانند این عملیات صورت گرفته تا صهیونیستها ی وحشی خونریز خونخوار هوس نیل تا فرات از سرش بپرد. درود بر جان بر کفان ورزمندگان مقاومت خدا پشتی بان قهرمانیهای فلسطینیان قهرمان باشد