سایت عبری «واللا»: مقاومت فلسطین عملا در این نبرد پیروز شده است

سایت عبری «واللا»: مقاومت فلسطین عملا در این نبرد پیروز شده است

یک سایت عبری زبان به پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» مقابل ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سایت عبری زبان واللا گزارش داد: مقاومت فلسطین در این دور از درگیری‌ها عملاً پیروز شده است.

این سایت در ادامه افزود: مقاومت فلسطین توانست «بهترین سرویس‌های اطلاعاتی» را غافلگیر کرده و نیروهای امنیتی در خاورمیانه را به سخره بگیرد.

واللا اضافه کرد: نیروهای مقاومت توانستند کنترل این رخداد طی ساعات طولانی را به دست بگیرند و این مسأله هرگز از ذهن بازیگران منطقه پاک نخواهد شد.

این سایت تاکید کرد: ارتش به شدت نسبت به پیشروی تعدادی از نیروهای مسلح به دیگر مناطق موجود در اسرائیل نگران است. در حال حاضر ۲۲ نقطه درگیری وجود دارد که ارتش نتوانسته کنترل آنها را به دست بگیرد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز اذعان کرد: بعد از گذشت ۵۰ سال (از جنگ میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی در سال ۱۹۷۳)، اسرائیل بار دیگر غافلگیر شد.

نوعم امیر خبرنگار مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گزارش داد: سه ساعت از آغاز این جنگ ننگین علیه ما می‌گذرد اما هنوز شاهد جولان ده‌ها نیروی مسلح در داخل اسرائیل و ادامه تیراندازی‌ها در بسیاری از شهرک‌ها هستیم.

این در حالیست که رسانه‌های عبری زبان از هلاکت «اوویر لیونشتاین» رئیس شورای منطقه‌ای «شاعر هنیگیو» در جریان درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین خبر دادند.

این رسانه‌ها پیشتر از هلاکت و اسارت تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داده بودند.

کد خبر 5904715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      تبریک ویژه برای عملیات طوفان الاقصی و امید به ظهور حضرت مهدی عج خدا قوت