اسرائیل از آمریکا و اروپا صدها نظامی وارد می‌کند

اسرائیل از آمریکا و اروپا صدها نظامی وارد می‌کند

منابع عبری اذعان کردند که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در پی ناتوانی در مقابله با مقاومت در صدد واردات نیروی نظامی از اروپا و آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه گزارش داد که نیروی هوایی این رژیم صدها نظامی ارتش صهیونیستی از یهودیان سراسر اروپا را برای مشارکت در جنگ به فلسطین اشغالی منتقل خواهد کرد.

در تحولی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت سومین نظامی خود در مرز با لبنان اذعان کرد. یک افسر صهیونیست که در حمله روز گذشته گروهان‌های قدس به شمال فلسطین اشغالی و درگیری مسلحانه در این منطقه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسیده است.

در همین رابطه، ارتش رژیم صهیونیستی رسماً از هلاکت فرمانده تیپ ۳۰۰ در درگیری‌های مسلحانه روز گذشته با مقاومت در مرزهای شمالی خبر داد.

اسرائیل از آمریکا و اروپا صدها نظامی وارد می‌کند
فرمانده نظامی به هلاکت رسیده در شمال اراضی اشغالی

منابع عبری تصویری هم از فرمانده تیپ ۳۰۰ الجلیل که در درگیری‌های روز دوشنبه با مبارزان مقاومت در مرزهای شمالی به هلاکت رسید، منتشر کردند.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که شهرداری عسقلان تعداد زیادی اتوبوس برای خارج کردن صهیونیست‌ها به این شهر اعزام کرده است.

کد خبر 5907686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 0
      نتانیاهو بداند اسرائیل از درون نابود است کافیست با اشاره حزب الله در شمال و کرانه باختری در شرق و حماس در جنوب استارت مجدد حمله زده شود تا اسراییلها رو از غرب اراضی اشغالی و با قایق از دریای مدیترانه به وطن سابق اروپا بفرستید. اسرائیل نابود است.درود برعزالدین قسام لعنت بر صیهونیست
    • ما همیشه ایرانی وایرانی خواهیم ماند IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      باید دفاع کنن اکه غیر شیعه هم مکتب حسینی را بخونه واجرا کنه پیروز میدان است. دراین بین فرق نمیکنه مسلمان یا غیر مسلمان