۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی ستاد برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین،عنوان کرد: طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم غاصب صهیونستی و استکبار جهانی را در جهان فروریخت.

وی افزود: دستگاه های گسترده و پیچیده امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که دارای جاسوسان بسیاری در غزه هستند اسیر ابتکار عمل رزمندگان فلسطینی در طوفان الاقصی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در طول بیش از ۷۰ سال حضور غاصبگرانه خود در فلسطین شنیع ترین جنایات ضد بشری را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داد و حوادث چند روز اخیر تاوان جنایاتی است که در این مدت انجام داده است.

کامرانی، تصریح کرد: اقدام تاریخی و بی نظیر گروه های مقاومت فلسطین نظیر حماس و جهاد اسلامی در اجرای نبرد طوفان الاقصی باعث تغییر معادلات و موازنه سیاسی و نظامی در خاورمیانه خواهد شد.

وی اظهار داشت: کلیه کشورهای اسلامی در شرایط کنونی ضروری است در کنار مردم بی پناه و مظلوم فلسطین که مورد اماج وحشیانه ترین حملات صهیونیست ها هستند قرار گیرند و حال امتحان بزرگی برای دولتهای اسلامی و آزاد جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد:ضروریست ابعاد مختلف کار بزرگ رزمندگان فلسطینی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح گردد و در این زمینه با فضا سازی رسانه های معاند جای ظالم و مظلوم عوض نشود.

کامرانی، با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۱۳ آیان و روز دانش آموز، افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای تبین جنایات آمریکا در جهان و کشورمان است.

وی گفت: ۱۳ آبان فرصت مناسب دیگری برای آشنا ساختن نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با اهداف بزرگ و تمدن ساز انقلاب اسلامی و چپاول گری های استکبار جهانی و در راس ان آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: بهره گیری ار روش های جدید و نوین برای انتقال دستاورد های انقلاب به نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز ویژه ای است که ابعاد مختلف آن ضروری است برای نسل جوان تبیین شود. تولید محتوای غنی و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی به ویژه صداوسیما رسالت خطیری در صیانت و حفاظت از دستاورد های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان جامعه دارند.

وی گفت: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزاری کرسی های تبیینی و تاریخی در سطح دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت برای آشنایی ملموس آنها با دستاورد های انقلاب ضروری است.

کامرانی، تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان علاوه بر مرکز استان در سراسر استان با برنامه ریزی منظم به صورت باشکوهی برگزار شود.

کد خبر 5907578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha