۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

امام جمعه پارس‌آباد:

حقوق بشر پاسخگوی جنایات صهیونیست در حق مردم غزه باشد

حقوق بشر پاسخگوی جنایات صهیونیست در حق مردم غزه باشد

پارس‌آباد- امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: امروز سکوت در برابر جنایات صهیونیستی جایز نیست و حقوق بشر در خصوص حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه جامعه سالم و با تقوا مستلزم وجود خانواده سالم است، اظهار کرد: وفاداری زوجین در خانواده باعث تقویت صبر و محبت در خانواده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و شرعی ما است، گفت: مسلمانان با وحدت، همبستگی و اتحاد بر استکبار غلبه کنند و حقوق بشر در خصوص جنایات صهیونیستی‌ها بر علیه مردم بی گناه غزه پاسخگو باشند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان و استعدادهای برتر علمی و افزود: رهبر انقلاب، قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند.

باقری بنابی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات کشاورزان به موقع پرداخت شود، تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم با اقدام عملی و درست به تولید مایحتاج اولیه کشور کمک کنند و کشاورزان به عنوان قشری زحمتکش از کشت محصولات استراتژیک گندم و پنبه دلسرد نشوند.

امام جمعه پارس‌آباد نسبت به حجم بالای بنرهای تبریک در سطح شهر انتقاد کرد و گفت: از مسئولین ذیربط خصوصاً شهردار تقاضا داریم این موضوع را مدیریت کنند.

باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

کد خبر 5916880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha