۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۸

امام جمعه بوشهر:

نماز جمعه بوشهر جوان‌ترین نماز جمعه کشور است

نماز جمعه بوشهر جوان‌ترین نماز جمعه کشور است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نماز جمعه بوشهر جوان ترین نماز جمعه کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور اظهار داشت: جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی در هر جامعه‌ای دارند و نیاز است که توجه ویژه‌ای به این قشر صورت بگیرد.

وی به جمعیت جوان استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شاهد حضور گسترده جوانان و نوجوانان در نماز جمعه بوشهر هستیم و نماز جمعه بوشهر جوان ترین نماز جمعه کشور است و روز به روز میزان حضور جوانان در نماز جمعه بیشتر می شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شاهد فعالیت‌ها و موفقیت‌های بسیار خوبی از سوی جوانان و نوجوانان استان در حوزه علم و فن‌آوری، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وی تاکید کرد: تربیت صحیح جوانان نیازمند فعالیت و تلاش بخش فرهنگی است و باید از فعالان فرهنگی حمایت شود چرا که اگر در این مسیر به‌صورت صحیح حرکت نکنیم در آینده شاهد مشکلات جدی در جامعه خواهیم بود.

آیت‌الله صفایی بوشهری به برنامه‌ریزی و حرکت دشمنان در طراحی و اجرای تهاجم فرهنگی بر علیه جوانان اشاره کرد و افزود: باید جوانان را به گونه‌ای آماده کنیم که آسیب‌های داخلی و خارجی بر جوانان ما تاثیر منفی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک آموزش و پرورش اهداف دین و اسلام در مدارس برآورده شود، خاطرنشان کرد: مدارس و آموزش و پرورش در تربیت صحیح قشر آینده‌ساز جامعه نقشی اساسی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای تربیت افراد کارآمد در فضای ملی و فراملی برای جهان اسلام شد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که جوانان و نوجوانان به درستی تربیت شوند و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

کد خبر 3004146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha