۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

در آستانه آغاز مسابقات بوداپست؛

کاراته‌کای جوان تیم ملی: به دنبال طلای جهانی هستم

کاراته‌کای جوان تیم ملی: به دنبال طلای جهانی هستم

عضو تیم ملی کاراته ایران با تاکید بر اینکه مسابقات قهرمانی جهان با حضور بهترین‌های دنیا و در بالاترین سطح فنی برگزاری می‌شود، در اولین تجربه جهانی خود به دنبال کسب مدال طلا هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان کمتر از دو روز دیگر به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست برگزار می‌شود. تیم ملی ایران بعد از یک دوره غیبت، عصر پنجشنبه تهران را به مقصد محل برگزاری این مسابقات ترک کرد.

تیم ملی کاراته ایران برای این دوره مسابقات قهرمانی جهان دست به جوانگرایی زد، تدبیری که باعث شد که برخی جوانان با آتیه فرصت مبارزه روی تاتامی جهان را پیدا کنند. یکی از این جوانان سامان عدالتی است؛ ورزشکاری که بعد از دو سال حضور در اردوهای تیم ملی و ارائه نمایشی کم اشتباه در رقابت‌های سوپر لیگ، حالا این شانس را دارد که با بهترین‌های جهان برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان ۸۱ کاراته کا ثبت نام کرده‌اند که تقریباً تمام مدعیان آن نیز حضور دارند و بدون شک نماینده جوان کشورمان کار سختی در این مسیر دارد.

سامان عدالتی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بعد از دو سال حضور در اردوهای تیم ملی، خدا را شکر برای مسابقات بوداپست نتیجه زحمات خود را گرفتم و به ترکیب اصلی تیم ملی در وزن ۷۵- کیلوگرم رسیدم.

وی افزود: مسابقات جهانی تاتامی بزرگی است که همه خوب های دنیا روی آن مبارزه می‌کنند. در دوره‌های گذشته نیز شاهد مبارزات بسیار سطح بالایی بودیم. من اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا مبارزات خوبی به نمایش بگذارم.

عضو تیم ملی کاراته در خصوص رقبای خود گفت: در کنار مدعیان این وزن که راهی بوداپست خواهند شد، برخی کشورها جوانانی در اختیار دارند که در مسابقات امیدهای جهان مبارزه کرده و مدال گرفته‌اند. ان شاءالله که بتوانم بهترین نتیجه را در میان بهترین‌های دنیا کسب کنم.

این ملی پوش کاراته در پایان گفت: برای نخستین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شوم و هدفم رسیدن به مدال طلاست.

کد خبر 5916990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha