۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶

طی بازدیدی صورت گرفت؛

بازدیدفرمانده انتظامی کرمانشاه از میدان آناهیتا و پروژه پل قره سو

بازدیدفرمانده انتظامی کرمانشاه از میدان آناهیتا و پروژه پل قره سو

کرمانشاه- فرمانده انتظامی کرمانشاه به منظور پاسخ به مطالبات مردم از میدان آناهیتا و پروژه تعریض پل قره سو بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بازدیدهای میدانی خود که جمعی از معاونان و مسئولان انتظامی و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی می‌کردند ابتدا در محل پروژه تعریض پل قره سو واقع در بزرگراه امام حسین (ع) حضور یافت.

در این بازدید سردار حاجیان با اطلاع از روند اجرای پروژه به برخی مشکلات در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره و از متولیان امر خواست ضمن رفع آنها در اجرای آن تسریع کنند تا مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از میدان آناهیتا نیز بازدید و در جریان مشکلات مردم خصوصاً در حوزه ترافیکی قرار گرفت.

در این بازدید سردار حاجیان از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه و شهردار منطقه خواستار تسریع در اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان آناهیتا شد.

پس از بازدید میدانی فرمانده انتظامی استان و تاکید وی برای رفع مشکلات این محدوده، مقرر شد تا ۱۰ روز آینده اصلاحات لازم انجام و ورودی شهر کرمانشاه از سمت کردستان با طراحی جدید مورد بهره برداری قرار گیرد.

بازدیدهای میدانی سردار حاجیان از نقاط مختلف شهر کرمانشاه و خصوصاً نقاط حادثه خیز در راستای پاسخ وی به مطالبات مردمی که در تماس‌های متعدد تلفنی و ملاقات با شهروندان خواستار حل معضل ترافیکی کرمانشاه هستند، صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس استان همچنین پیش از آن از بزرگراه‌های امام (ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین مسیر میدان آزادی تا میدان فردوسی کرمانشاه بازدید کرده بود.

بازدیدهای میدانی سردار حاجیان با استقبال بسیار خوب مردم کرمانشاه مواجه شده است، شهروندان در حاشیه این بازدیدها ضمن قدردانی از اقدام فرمانده انتظامی استان خواستار اصلاح هرچه سریع‌تر این نقاط توسط مسئولان ذی ربط هستند.

کد خبر 5961950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیم. US ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      2 2
      با سلام و تشکر از فرمانده انتظامی استان . خواهشمند است جهت رفع ترافیک ورودی پلیس راه جاده سنندج هم چاره ای بیاندیشند واقعا ترافیک خصوصا جمعه ها بعداز ظهر بسیار سنگین وکلافه کننده است.
    • Saeed IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      10 2
      سال ۱۴۲۰ درست میشه
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      درود بر فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه و درود بر مردم خوب استان کرمانشاه. من درخواست دارم که تابلو به سمت ایلام هم در مسیرهای منتهی به ایلام نصب بشه. متشکرم
    • شهرام IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      با سلام. لطفا از ابرپروژه ی مونوریل و تله کابین تاق بستان و طرح ثبت جهانی آن و طرح تعریض خیابان مدرس و مسیر گردشگری بیستون- تاق بستان و ... هم بازدید بفرمایید.
    • ناشناس IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      میدان آناهیتا رو بردارید میدان بیخودی هست خیلی خطرناک شده اونجا ویه فکری بحال این ترافیک کنید واینکه برای دکتر رفتن خیابان پارکینگ شهرداری هم فکری کنید خیابان های اونجا هم جواب نیستن چرا پزشکان را به جای دیگه نمی‌برید که دسترسی راحتر شود