۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۰

در اردبیل انجام شد؛

برگزاری جشنواره کشتی نونهالان با رقابت ۷۰۰ کشتی‌گیر

برگزاری جشنواره کشتی نونهالان با رقابت ۷۰۰ کشتی‌گیر

اردبیل- رییس هیأت کشتی استان اردبیل از برگزاری جشنواره کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان با حضور ۷۰۰ کشتی گیر در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت حاج نوری شامگاه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره کشتی نونهالان و خردسالان در اردبیل، اظهار کرد: این جشنواره با حضور ۷۰۰ کشتی‌گیر و همراهی خانواده‌ها در رشته آزاد و فرنگی کشتی برگزار تا چهره‌های برگزیده مورد تجلیل قرار گیرند.

وی تصریح کرد: این جشنواره همگانی و رویداد ورزشی صمیمانه با حضور ۷۰۰ کشتی‌گیر در سالن حسین رضازاده برگزار شد تا مربیان کشتی بتوانند استعدادهای ناب را در گروه سنی پایه شناسایی کنند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد این جشنواره‌ها در مناطق مختلف استان برای بها دادن به پشتوانه‌سازی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی و آزاد برگزار شده تا اردبیل در سال‌های آینده با کشف استعدادها بتواند به دوران اوج کشتی فرنگی و آزاد خود برگردد.

حاج نوری افزود: در این جشنواره سعی شد تا در کنار استعدادیابی، از تلاش‌های مربیان در رده‌های سنی پایه قدردانی شده و یاد و خاطره شهدای کشتی به ویژه پهلوان میثم پورعلی نیز گرامی داشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اعضای هیأت کشتی، مربیان، کشتی‌گیران، داوران و اولیای آنها در برگزاری این رویداد یاریگر ما بودند که ما سعی کردیم در حد وسع و توان این رویداد را به شکل شایسته و آبرومند برگزار کرده و زمینه شناسایی استعدادهای کشتی را در رده‌های سنی پایه فراهم کنیم.

حاج نوری اضافه کرد: در ماه‌های آینده مسابقات کشتی فرنگی و آزاد گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز در اردبیل به شکل استانی برگزار شده تا نفرات و چهره‌های برگزیده برای حضور در اردوهای تیم‌های ملی معرفی شوند.

کد خبر 5968615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha