۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

معاون دانشگاه تهران خبر داد؛

۱۵۱ عضو هیات علمی از حقوق خود به دانشجویان بی بضاعت کمک می کنند

۱۵۱ عضو هیات علمی از حقوق خود به دانشجویان بی بضاعت کمک می کنند

معاون دانشگاه تهران اعلام کرد که ۱۵۱ عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بخشی از حقوق ماهانه خود را برای حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر علیرضا وجهی، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران در نشست شورای دانشگاه که با حضور رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و مؤسسات وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: علاوه بر این، بسیاری از اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران مجوز داده‌اند که بخشی از حقوق‌شان به صورت ماهانه کسر شود و به صورت وام به دانشجویان پرداخت شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ضمن معرفی صندوق قرض‌الحسنه حامی دانشجویان، گفت: این صندوق هر سال حسابرسی و نظارت می‌شود و رئیس دانشگاه تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد از اعضای هیأت امنای صندوق هستند. دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال ۱۳۸۴ این صندوق را راه‌اندازی کرده و توانسته است از طریق ساز و کار این صندوق در کنار دانشجویان باشد و هم اکنون با یک حرکت جهشی و همراهی تعداد بسیار بیشتری از اعصای هیأت علمی قرار است قوی‌تر از قبل در کنار دانشجویان باشیم.

کد خبر 5974728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha