۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹

مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) خبر داد؛

حمایت از تیم‌های برتر رویداد فضای مجازی سپاه در حوزه کسب و کار

حمایت از تیم‌های برتر رویداد فضای مجازی سپاه در حوزه کسب و کار

قزوین- مسؤول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: از تیم‌های برتر رویداد فضای مجازی سپاه در حوزه کسب و کار حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوش‌عقیده در آئین اختتامیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی که شامگاه سه شنبه در سالن اجتماعات پژوهشکده آینده پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در دوران پیامبر مکرم اسلام فن خطابه بسیار رونق داشت و از معجزات قرآن اعجاز و وزن آن است، در دوران حضرت موسی معجزه گری و این موضوعات داغ بود و معجزه موسی شکافتن نیل و…بود و همانطور که از بیانات آیت الله جوادی آملی برمی‌آید، امروز و در دنیای حاضر در فضایی که روزانه هزاران رسانه فعالیت می‌کنند و همه ما در فضای مجازی زیست حقیقی داریم و بخشی از زندگی ما است هنر و رسانه اعجاز عصر حاضر است.

مسؤول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رویداد تولید محتوا ناظر بر همین اصل طراحی شده و به منظور شناسایی عناصر فعال در فضای مجازی در رسته پویا نمایی، طراحی بازی واپ های موبایلی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این موضوع که هم اکنون بیش از ۷۰ تیم در عرصه‌های تکنولوژی فضای مجازی به خصوص پویانمایی بازی‌های موبایلی و اپ‌های تلفن همراه فعالیت می‌کنند، گفت: ۴۰ تیم درخواست حضور در رویداد را داشتند و ۲۵ تیم حائز شرایط ورود به رویداد شد و در یک رقابت نفس گیر ۴۸ ساعته ۱۱۰ نفر با هم رقابت کردند که ۸۵ نفر از اصحاب مدرسه بودند.

این مسؤول در خاتمه یادآور شد: منتخبین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتالی بسیج در سطح کشور در مرحله بعد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و ما از تیم‌های برتر این دوره در فضاهای مختلف به خصوص در فضای کسب و کار حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 5983708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha