۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

محفل قرآنی همزمان با لیلة‌الرغائب در جوار سیدالکریم برگزار می شود

محفل قرآنی همزمان با لیلة‌الرغائب در جوار سیدالکریم برگزار می شود

سه هزار و یکصد و سی و یکمین محفل انس با قرآن کریم حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، فرداشب همزمان با لیلة‌الرغائب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین شب جمعه از ماه رجب‌المرجب به لیلة‌الرغائب مشهور است. همزمان با این شب مبارک، سه هزار و یکصد و سی و یکمین محفل انس با قرآن کریم طبق روال هر هفته در شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

در این محفل که پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۲۱ با اجرای غلامرضا احمدی برگزار خواهد شد، ابتدا حمید شاکرنژاد و محمدرضا پورزرگری؛ دو تن از قاریان بین‌المللی به تلاوت قرآن خواهند پرداخت. پس از آن امیرعلی پایروندی؛ قاری نوجوان نیز تلاوت خود را ارائه خواهد کرد.

گروه همخوانی و تواشیح ذکر نیز در این محفل قرآنی به اجرای برنامه خواهد پرداخت و طبق معمول در پایان نیز به قید قرعه به حاضران در این محفل جوایزی اهدا می‌شود.

علاوه بر برگزاری این محفل از دیگر برنامه‌های قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با لیلة‌الرغائب می‌توان به جلسه تفسیر قرآن حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی اشاره کرد که بلافاصله بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام علی (ع) آستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5997348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha