۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

پیام تسلیت جبهه پایداری در پی ترور پنج تن از مستشاران نظامی

پیام تسلیت جبهه پایداری در پی ترور پنج تن از مستشاران نظامی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی ترور پنج تن از مستشاران ایران در سوریه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی ترور پنج تن از مستشاران ایران پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (سوره مبارکه توبه، آیه ۲۰)

بار دیگر رژیم جنایت‏کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی تعدادی از نیروهای سوری و پنج تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در کسوت مستشاری و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه حضور داشتند، به شهادت رساند.

مطمئناً این اقدامات کور نه تنها خدشه‌ای در اراده‌ی پولادین مردم قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در تبعیت و عمل به آرمان‌های الهی و رسالت انقلابی خود وارد نمی‌سازد، بلکه آنان را در پیمودن این مسیر مصمم‌تر می‌سازد.

هرگونه اقدام جهت انتقام، اعم از تبیین ضرورت انتقام تا برملا کردن پلشتی و خباثت تروریست‌ها و همچنین حمایت از نیروهای انتقام‌گیرنده در فضای حقیقی و مجازی، واجبی قطعی و مرهمی بر این زخم دردناک است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با محکوم کردن این اقدام، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، راست قامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هم‌رزمان و همچنین خانواده‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت عرض می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

کد خبر 6000181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha