۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۴

رییس شورای شهر بوشهر:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت مدیریت شهری بوشهر است

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت مدیریت شهری بوشهر است

بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، روکش آسفالت معابر و توجه به محلات کم برخوردار در اولویت مدیریت شهری بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش صبح دوشنبه در نشست با شهردار و معاونین شهرداری اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، روکش آسفالت معابر و توجه به محلات کم برخوردار سه رویکرد بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر خواهد بود.

وی پیرامون بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری بندر بوشهر گفت: در بودجه سال جاری شهرداری ۱۱۱ پروژه عمران شهری دیده شده است که اتمام برخی از آنها در سال آینده خواهد بود و از همین رو از اولویت‌های بودجه‌ای سال آینده تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به آسفالت ۹۹ درصد کوچه‌های خاکی شهر بوشهر گفت در سه سال اخیر بالغ بر ۲۳۰ هزار متر مربع آسفالت کوچه‌ها و معابر صورت گرفته و در سال آینده روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر از برنامه‌های اصلی مدیریت شهری خواهد بود.

نیک روش توجه به محلات کم برخوردار را یکی دیگر از رویکردهای سال آینده دانست و گفت توسعه متوازن همه محلات شهر بوشهر از برنامه تدوین شده در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری خواهد بود.

وی توسعه فضای سبز، بازگشایی املاک در گذر، بهبود مبلمان شهری، حمل نقل درون شهری و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری را از دیگر اولویت‌های شورا دانست که در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی به آنها اختصاص داده می‌شود.

کد خبر 6001187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha