۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

تخریب ۶۴ ویلای غیرمجاز در نوشهر آغاز شد

تخریب ۶۴ ویلای غیرمجاز در نوشهر آغاز شد

نوشهر- عملیات قلع و قمع ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز اراضی جلگه ای جنگلی واقع در یک روستای نوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در همین راستا و با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی از قلع و قمع ۶۴ ویلا که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای ملکار شهرستان نوشهر در حال احداث بود، خبر داد و عنوان کرد: این ۶۴ واحد ویلای غیرمجاز، به صورت غیرقانونی در یکی از قطعات موسوم به ۱۰ هکتاری اراضی جنگلی و جلگه‌ای شهرستان نوشهر در حال احداث بود که با ورود دستگاه قضائی و با صرف هزینه از سوی فرد متخلف، نسبت به قلع و قمع، تخریب و جمع آوری همه مستحدثات این بناهای غیرمجاز اقدام شده و با اجرای کامل حکم طی روزهای آتی، زمین‌ها به حالت سابق باز خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: شایسته است افرادی که تاکنون بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی اقدام به تغییر کاربری در اراضی جنگلی، جلگه‌ای، کشاورزی و منابع طبیعی و ملی و ساخت و ساز غیرمجاز در استان مازندران کرده‌اند، نسبت به قلع و قمع، تخریب و جمع آوری مستحدثات اقدام کنند که در غیر این صورت دستگاه قضائی در راستای راهبرد اساسی خود مبنی بر مبارزه با هرگونه جرم و فساد، با سرعت و قاطعیت، اقدام قانونی را لحاظ خواهد کرد.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: در خصوص موضوع امروز نیز پرونده‌ای در مرکز استان تشکیل و در این راستا تعدادی از افراد دستگیر و تحقیقات لازم از آن‌ها به عمل آمده است که نتیجه رسیدگی به پرونده، متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

کد خبر 6005979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زاهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      5 1
      هیچ آدم عاقلی نمیاد اینجوری سرمایه به باد دهد. ولی بعضی موارد علارقم اخذ مجوزهای مربوطه از دهیاری و شورا و غیره ........تخریب میشوند . بهتر هست همان مجوز اولیه صادر نشود
    • رضایی BR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      1 1
      احسنت به این اقدام. چرا ویلاهایی که هنوز در حریم دریا در محدوده نوشهر هستند جمع آوری نمی‌شوند؟ علت چیه ؟ آیا باید به دفتر رئیس جمهور شکایت کرد یا خیر ؟
    • حسین IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 1
      با اون بابکت فقط گلدون های محوطه رو به صورت نمادین تخریب کردن همش دروغ