۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبرداد؛

ساخت بیش از ۲ میلیون واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

ساخت بیش از ۲ میلیون واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

قوچان- نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم و ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر - حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد بعدازظهر شنبه در آغاز عملیات اجرایی خاک‌برداری از ۴۴ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در قوچان اظهار کرد: با توجه به قانون جهش تولید مسکن که دولت را موظف به ساخت سالانه یک‌میلیون مسکن می‌کند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار دولت بوده و تمام توان خود را برای عملیاتی کردن آن به‌کاربرده است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه از ۴ میلیون واحد مسکن ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را برعهده‌گرفته است، افزود: با همراهی وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تاکنون ۲۰۰ هزار واحد در روستاهای نزدیک شهر با تعهد پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین انجام‌شده و ۲ پروژه ۳۵۰ هزار واحدی نیز تا پایان دولت در روستاها اجرا خواهد شد که یکی از آن‌ها در حال انجام بوده و استقبال خوبی را به همراه داشته است.

وی از ساخت ۲۰۰ هزار واحد در شهرها برای نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و تأکید کرد: با همراهی دولت، بنیاد مسکن و بقیه مجموعه‌ها در کنار هم به‌طورقطع تا پایان دولت ۴ میلیون مسکن ملی محقق خواهد شد.

روحانی نژاد با یادآوری اینکه در قوچان پروژه ساخت ۱۰۵ واحد مسکن محرومان را در روستای چسبیده به شهر در حال اجرا است، تصریح کرد: از افراد متمول که می‌توانند در این پروژه کمک کنند می‌خواهیم در حد توان کمک‌های خود را به‌حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز نمایند تا همان میزان هم اعتبار توسط بنیاد مسکن تخصیص یابد و با کمک خیرین بتوانیم هر چه سریع‌تر پروژه مسکن محرومان را به بهره‌برداری رسانده و این افراد را به سرپناهی برسانیم.

کد خبر 6020229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha