۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

نشست تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم برگزار می شود

نشست تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم برگزار می شود

حمید کرمی بروجنی، سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم از برگزاری نشست تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم در سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کرمی بروجنی، سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم از برگزاری نشست تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم در سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد.

سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم در توضیح این خبر افزود: همزمان با اعیاد شعبانیه و لادت حضرت اباالفضل (علیه السلام)، نشست تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم با حضور ۶۰ کارشناس خواهر و برادر با هدف ایجاد هماهنگی، همدلی و یکپارچگی بین متولیان نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم و کارشناسان تصحیح، بررسی وضعیت موجود و ارائه راه کارهای مناسب جهت ارتقا کمی و کیفی تصحیح قرآن کریم، ایجاد زمینه برای آشنایی کارشناسان تصحیح از وظایف، فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم، شنیدن دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات کارشناسان تصحیح و تلاش در جهت رفع مشکلات و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات کارشناسان محترم تصحیح در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کرمی بروجنی گقت: میهمانان ویژه این نشست حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواهند بود.

نشست تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم برگزار می شود

کد خبر 6021959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha