۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی:

مشارکت در انتخابات یک تلکیف شرعی و ملی است

مشارکت در انتخابات یک تلکیف شرعی و ملی است

اراک- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: مساله انتخابات یک تکلیف شرعی، ملی و عرفی است و به لحاظ شرعی، انتخابات مصداق بارز تقوا است.

حجت الاسلام سید احمد میر مهدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور در انتخابات از حیث ملی، به دلیل بهبود شرایط کشور و رفع گرفتاری مردم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: افراد نباید سهم و نقش خود را در خصوص حضور در پای صندوق‌های رأی را فراموش کنند چرا که دشمن از تمام توطئه‌ها استفاده می‌کند که مردم نسبت به مسائل ملی خود بی توجه باشند.

حجت الاسلام میر مهدی مساله انتخابات را یک تکلیف شرعی، ملی و عرفی دانست و افزود: با شرکت در امور مهم کشور همچون انتخابات می‌توانیم سهم خود را در اصلاح کشور به درستی ایفا کنیم.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی پشتوانه مردمی داشته و متشکل از نیروهایی است که در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و سعی کرده با با بهره گیری از نظر کارشناسان و اساتید دانشگاه افراد اصلاح را به عنوان کاندیدای مجلس به مردم معرفی کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی چهره‌های جدید با سوابق روشن است و در کارنامه خود سابقه خدمت به مردم را دارند که در این راستا پس از تحقیقات و مصاحبه‌های کارشناسی شده با ۳۰ نفر در نهایت ۲ نفر از بین این نامزدها در حوزه اراک، کمیجان و خنداب انتخاب شدند.

حجت الاسلام میر مهدی گفت: مردم می‌توانند به انتخاب نامزد اصلح توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعتماد کنند به طور حتم با حمایت مردم، شورای ائنلاف ساز و کارهای مهمی در دستور کار دارد.

کد خبر 6038058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha