۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۸

استاندار گیلان خبر داد؛

فعال سازی ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی در گیلان

فعال سازی ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی در گیلان

رشت - استاندار گیلان از فعال سازی ۱۰۰ درصد شعب اخذ رأی در استان خبر داد و گفت: در کنار سلامت و امنیت، مشارکت حداکثری مردم پازل انتخابات را تکمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح جمعه که برای ثبت رأی به بیت شهیدان ساغری رفته بود، اظهار کرد: شهدا چراغ راه را برای ما روشن کردند و حضور در پای صندوق‌های رأی یکی از توصیه‌های مؤکد شهدا و خانواده‌های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه امروز روز سرنوشت سازی برای مردم ایران و گیلان است، افزود: وظیفه شرعی، قانونی و الهی همه ما است تا در انتخابات شرکت کنیم و گزینه اصلح ره انتخاب کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدای مدافعین حرم و امنیت اضافه کرد: شهدا ناظر و حاضر هستند و بر اعمال ما نظارت گری کنند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده آنها نباشیم.

عباسی از فعال سازی ۱۰۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی در گیلان خبر داد و بیان کرد: بر این اساس روایت داده‌های آماری در نخستین ساعت رأی گیری استقبال جوانان بی نظیر بود.

وی با تاکید بر لزوم حضور در ساعات اولیه رأی گیری افزود: گیلان پیش به سوی مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت می‌کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر رأی تیری به سوی دشمن و برای اعتلای نظام مقدس اسلامی است، گفت: رأی دادن نمونه اصل ولایت مداری است وقتی مقام معظم رهبری در دقایق اولیه انتخابات رأی خودشان را درون صندوق انداختند و نسبت به این مهم تاکید کردند ما هم وظیفه داریم در ساعات اولیه به پای صندوق‌های رأی بیاییم.

عباسی با اشاره به ارزش معنوی حضور در ساعات اولیه رأی گیری به مردم توصیه و درخواست کرد؛ که در ساعات اولیه به پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های برای اخذ رأی در گیلان فراهم است، افزود: در کنار امنیت و سلامت، مشارکت حداکثری مردم پازل قشنگ انتخابات را در گیلان تکمیل می‌کند.

کد خبر 6041727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha