۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

فرماندار ویژه کرج خبر داد؛

رصد بازار نوروز و رمضان توسط اکیپ‌های بازرسی در کرج

رصد بازار نوروز و رمضان توسط اکیپ‌های بازرسی در کرج

کرج- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از آغاز رصد بازار نوروز و رمضان توسط اکیپ‌های بازرسی خبر داد و گفت: علاوه بر کالاهای پرمصرف مردم، کیفیت اقلام نیز زیر ذره بین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم، گفت: طرح نظارت بر بازار از نیمه دوم بهمن ماه آغاز شده و اکنون اکیپ‌های مجرب بازرسی برای اجرای طرح نظارت و پایش بازار فعال هستند.

وی هدف از اجرای این طرح نظارتی را رصد دقیق بازار و قیمت‌ها جهت تسهیل خرید مردم دانست و ادامه داد: در این بازرسی‌ها از ظرفیت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی بهره گرفته می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج کالاهای تحت پایش در طرح نظارتی نوروز و رمضان را شامل گوشت و مرغ و لبنیات و میوه دانست و بیان کرد: علاوه بر کالاها و خدمات پرمصرف مردم، قیمت آش، حلیم، شیرینی و آجیل و … نیز رصد می‌شود.

رمضانی با اشاره به اجرای طرح نظارتی در مناطق درون و برون شهری اعم از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای تا رستوران‌های بین راهی افزود: همچنین نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انبارها، سردخانه‌ها و مراکز عمده نگهداری کالا و شرکت‌های پخش نیز در برنامه وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید بر رصد زنجیره تأمین تا توزیع کالا، خاطرنشان کرد: خریداران می‌توانند هرگونه شکایت بابت گرانفروشی و احتکار را با سامانه شبانه روزی ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر 6048793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha