۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد

آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد

اصفهان – نمایشگاه گروهی اساتید و برگزیدگان جشنواره بین‌المللی توراندخت به عنوان آخرین رویداد فرهنگی حوزه زنان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره توراندخت به ابتکار بنیاد توراندخت و یکی از جشنواره‌های کم نظیر در حوزه هنری بانوان کشور در سال‌های اخیر است که در شاخه‌های گسترده هنری همچون سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی برگزار شده است.

افتتاحیه این جشنواره بزرگ در دی ماه امسال در تالار قلم کتابخانه ملی با حضور اساتید و شرکت کنندگان این جشنواره بین المللی برگزار شد. این جشنواره ویژه بانوان کشور است و گستردگی شاخه‌های این جشنواره، آن را به رویدادی کم نظیر در حوزه فرهنگ و هنر کشور تبدیل کرده است.

آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد

آریا عمرانی، دبیر این جشنواره با بیان اینکه در این دوره از جشنواره تصمیم بر راه‌اندازی نمایشگاهی از آثار برگزیدگان جشنواره گرفتیم، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری در زمینه‌های خوشنویسی، نقاشی، تذهیب و نگارگری، گرافیک و رسانه‌های هنری جدید از اساتید بزرگ جامعه هنری کشور همچون استاد الهه خاتمی، استاد امیر محمد فلسفی، استاد قلیچ خانی، استاد صغری حسینی، استاد عین الدین صادقی، استاد محسن آقا میری، استاد مهین دخت سالک مهدوی، استاد تاکستانی، استاد مونس بسکابادی، استاد زهرا عیشی و استاد نظام الدین امامی فر به نمایش درآمد.

این نمایشگاه از ۱۴ اسفند ماه آغاز و شب گذشته ۲۸ اسفند ماه در گالری باغ موزه قصر به کار خود پایان داد.

کد خبر 6058689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha